A7bab net
أهلا و سهلا بك زائرنا الكريم
اذا كنت مسجل لدينا اضغط دخول . و اذا كنت غير مسجل لدينا يسعد الادارة و يشرفها ان تدعوك للتسجيل فى المنتدى
مع تحيات ادارة المنتدى
A7bab net
أهلا و سهلا بك زائرنا الكريم
اذا كنت مسجل لدينا اضغط دخول . و اذا كنت غير مسجل لدينا يسعد الادارة و يشرفها ان تدعوك للتسجيل فى المنتدى
مع تحيات ادارة المنتدى
A7bab net
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
A7bab net

البوابةالبوابة  الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
لكل الاعضاء هذا تنبيه هام جدا عند وضع مساهمات منقولة يجب تحديد المصدر او وضع رابط له
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
مواضيع مماثلة

نكت مضحكة

كاتب الموضوعرسالة
أحمد أبو الفضل
المدير العام للمنتدى
المدير العام للمنتدى
أحمد أبو الفضل

نكت مضحكة   Empty
مُساهمةموضوع: نكت مضحكة    نكت مضحكة   Emptyالأربعاء أبريل 06, 2011 8:18 am

واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقة صحيني الساعه 6:30 علشان عندي شغل ، وحط الورق على السرير ونام صحي الساعة 10:00 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا إصحى • تايه بيسأل واحد ماشى فى الشارع اية اسرع طريق اروح بيه للمستشفى ؟؟ قالوة غمض عينك وعدى الشارع. محشش يسأل محشش تتوقع الجمعة يوافق آخر الشهر ؟ رد عليه : لو ضغطنا عليه يمكن يوافق • مرة واحد غبي ماشي في الشارع لقي واحد صاحبه قاله ازيك ياعلي شكلك اتغير خالص الثاني رد عليه بس انا مش علي الاول قاله وكمان غيرت اسمك. مرة واحد مسئول بيفتتح حمام سباحة فالمدير قال له ده المنط يا فندم 30متر.... قوم نط يا مرزوق فنط مرزوق . وده يا فندم منط 50 متر قوم ياعوض نط فنط عوض .وده يا فندم منط 80 متر قوم يا نجيب نط فنط نجيب فقال المسئول هايل ..هايل .... قام المدير قال ولسه يا فندم لما نملى الحمام ماية. مرة واحد صعيدى دخل محل اجهزة كهربائية دخل وقال سلام عليكو التليفزيون دة بكام رد الراجل وقالة امشى من هنا مش بنبيع لصعايدة .. الصعيدي اتغاظ وصمم انة لازم يشترى التليفزيون راح حلق شنبة ولبس بدلة ودخل وقال مساء الخير لو سمحت بتبيعو التليفزيون دة بكام الراجل قالة امشى مش بنبيع لصاعيدة الصعيدى قفلت معاه انة لازم يشترى التليفزيون لبس نقاب وراح للراجل وقالة مساء الخير يا اخى بكام تبيعون هذا التليفزيون ردا الراجل وقالة امشى مش بنبيع لصاعيدة راح الصعيدى قلع النقاب وقالة انت بتعرفنى ازاى قالة عشان دى غسالة مش تليفزيون .واحد بيقول لصاحبه تيجى نركب اتوبيس؟؟ قال له : يا عم لأ ، احنا نجرى جنب الاتوبيس ونوفر النص جنيه .... فرد وقال له طب منجرى جنب تاكسى ونوفّر خمسة جنيه مرة واحد بيقولوا له . مراتك ماشيه مع كهربائي المنطقه . قال لهم ده ولا كهربائي ولا بيفهم حاجه في الكهربه !!! اتنين سكرانين ماشيين.فواحد قال للتاني:لما أموت ابقى اشرب لي الكاس بتاعي .فصاحبنا مات ، وبعد كام يوم التاني راح البار وطلب كاسين. قاله: ايوه بس انت لوحدك. فحكى له على الموضوع .وبقى كل يوم يشرب كاسين.لحد ما فى يوم طلب كاس واحد .الراجل قالوه اشمعنى.قاله: اصل انا بطلت اشرب. دكتور مجانين اخد المجانين بتوعه ووداهم البحر قال يمكن حد مع جمال الطبيعة ربنا يشفيه المجانين وهما فى البحر الى بيلعب فى الراملة بالجاروف والى بيلعب بالجردل لقى واحد منهم قاعد تحت شمسية وبيبص للبحر ومش بيلعب سأله انت مش بتلعب ليه معاهم قالوا دول مجانين شوف بيعملوا ايه قال الحمد لله ربنا شفا واحد منهم قالوا انت بتبص للبحر ليه كده قالوه بتخيل لو البحر ده كله ملوخية هيكفوه عيش منين
https://a7babnet.forumegypt.net

نكت مضحكة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مواقف مضحكة جدا جدا